Залишити заявку
Залиште свої контактні дані і ми зв'яжемося з вами!
Блог УКР

Способи друку на поліетиленових пакетах

Асортимент поліетиленових пакетів, які сьогодні використовуються у світі, складно підрахувати та класифікувати навіть фахівцям. Класичні пакувальні, які використовують для фасування й упаковки товарів, а також фірмові та рекламні вироби – це тільки мала частина, яка доступна споживачам.

Особливості друку на пакетах


На сьогодні виробникам поліетиленових виробів, зокрема недорогих пакувальних пакетів, доступні декілька варіантів нанесення малюнка.

Найбільш популярними вважаються:
  • трафаретний друк;
  • флексографія.

Варто зазначити, що обидва методи виготовлення продукції з логотипами й малюнками дозволяють працювати як готовими пакетами, так і дають можливість робити друк на рулонних матеріалах. Основні відмінності двох названих варіантів перенесення зображення і написів полягають в накладі готової продукції й пов'язаною з ним вартість партії.

Метод трафаретного друку


Трафаретний друк, або, як його ще часто називають, шовкографія, ідеально підходить для друку невеликих партій поліетиленових виробів. У більшості випадків цей спосіб використовують при необхідності виготовити від сотні до 5 тисяч екземплярів. Важливе значення для нанесення зображення трафаретним методом має щільність основи.

Названий спосіб нанесення малюнка дозволяє забезпечити високе перенесення кольорів, і тому дуже часто його застосовують при друці сувенірних пакетів або тематичних рекламних виробів. Створення заданого сюжету здійснюється за допомогою фотохімії, в процесі проведення якої використовуються трафарети з синтетичних сіток.

Нанесення фарби методом шовкографії завжди робиться із застосуванням моноволоконного полотна, на якому завчасно сформовані пробільні й друкарські межі. Ці елементи мають вигляд мікросітки, в якій ховається макет готового відбитку.

Друк методом шовкографії не можна назвати недорогим. Причина високої вартості криється в тому, що перенесення ескізу в деяких випадках робиться практично вручну. Застосування ручної праці збільшує витрати на випуск продукції. Крім того, на ціну впливає і те, що матеріал основи потребує попередньої підготовки для кращого зчеплення фарби з основою.

Технологія повнокольорової флексографії


Повнокольорова флексографія – методика, що дозволяє в мінімально короткі терміни створювати понад 100 тисяч одиниць недорогої друкарської продукції. Перенесення ескізу робиться машинним способом. Також за допомогою спеціальних пристроїв ведеться змішування кольорів, що дозволяє забезпечити максимально повне перенесення кольорів ескізу замовника.

Серед основних переваг застосування флексографії для друку зображень на поліетиленових виробах, фахівці відмічають:

  • невисоку вартість виготовлення великої партії товару;
  • якість друку і стійкість зображення;
  • можливість випуску мега накладу продукції.
  • можливість нанесення на пакет повнокольорових зображень;
  • можливість повністю задрукувати пакет від краю до краю (для усіх типів пакетів, окрім "майки").

Слід зазначити, що поняття повнокольорова флексографія приховує в собі 2, що відрізняються між собою процеси: класичну флексографію і технологію, що припускає міжшарове нанесення фарби.

У першому випадку, метод флексодруку полягає в нанесенні фарб на зовнішній шар плівки, що проходить через спеціальні барвисті секції, а потім через сушарний тунель. Цей варіант друку на поліетиленових пакетах широко поширений і є найоптимальнішим варіантом. 

Другий тип створення зображення припускає міжшарове нанесення. Така методика дозволяє створювати продукцію високої якості, яку відрізняє рівна і гладка поверхня. Пакети з міжшаровим нанесенням фарби відрізняються високою стійкістю до розтріскування, стійкі до вологи, проколів і розривів.

Вибір способу нанесення малюнка у більшості випадків залежить від потреб замовника й основи, на яку треба нанести логотип, рекламний слоган або контактну інформацію про продавця.