Залишити заявку
Залиште свої контактні дані і ми зв'яжемося з вами!
Блог УКР

Як вибрати кращу упаковку для кави

Якісна упаковка з сучасних матеріалів надовго зберігає смак і аромат харчових продуктів. А привабливий зовнішній вигляд і зручна тара сприяють успішному просуванню товару в умовах високої конкуренції за споживача в роздрібних мережах.

Кава – це напій, ароматний запах і смакові властивості якого безпосередньо залежать від тих умов, в яких зберігається початковий продукт, будь то зерна або розчинна маса. Саме тому для його збереження украй важлива упаковка з високими бар'єрними властивостями.

Вона повинна запобігати проникненню вологи й мінімізувати вступ повітря, захищати від ультрафіолетового випромінювання.

Сьогодні можна зустріти упаковки для кави, виконані з різних матеріалів:

  • скла;
  • металів;
  • поліетилену;
  • багатошарових плівок;
  • картону і паперу з полімерним покриттям.

Вакуумний пакет для кави може робитися з полімерних матеріалів. Це кращий варіант для зберігання зернової, розчинної та меленої кави. Оптимальні умови створюються в наповненій вуглекислим газом упаковці зі спеціальним вентиляційним клапаном.
Також зернову каву фасують в пачки з картону або паперу. При цьому для захисту від проникнення пари й від зниження аромату така тара обов'язково забезпечується додатковим внутрішнім шаром з нейлону або алюмінієвої плівки. Такого роду багатошарові упаковки створюються як методом ламінування, так і шляхом соекструзії полімерів.

У банки з алюмінію або сталі робиться фасування елітних сортів кави – це відмінний варіант для презенту, але не найкращий спосіб зберігання, оскільки регулярний приплив свіжого повітря при відкриванні-закриванні активізує процеси окислення.

А ось ферментовані й неферментовані чайні листя куди менш вимогливі до умов зберігання. Саме тому найпопулярнішою зовнішньою упаковкою для чаю сьогодні залишається картон, в який поміщається фольгований або пластиковий пакет з листям цієї рослини. Для чаю цього цілком достатньо.

Також є ціла низка брендів, які використовують для кави як герметичні пакети, так і пластикові банки. Набагато рідше зустрічається раніше популярна фасування в скляні й бляшані банки.

Пов'язано це з тим, що сучасні досягнення у сфері хімії й створення полімерних матеріалів дозволяють забезпечити необхідний захист від чинників зовнішнього середовища, здатних негативно вплинути на запах, смакові властивості продукту і його збереження.

Сьогодні основні об'єми зернової й меленої кави, а також цикорію і какао продаються в ламінованій пластиковій упаковці. Вона обходиться істотно дешевше за банку і дозволяє зберігати каву в домашніх умовах.

Особливості упаковок для кави з ламінованих поліпропіленових матеріалів


Пакети для кави випускають в різних варіаціях. Виріб з двох шарів називають дуплексом. Найчастіше таку упаковку отримують методом ламінування, тобто склеювання шарів.

В якості зовнішнього бар'єру застосовують папір або поліетилен, а в якості внутрішнього покриття можуть використовуватися:

  • фольга;
  • плівка BOPP;
  • металізовані плівки.

Ще одним популярним варіантів є фасування в тришарову упаковку – триплекс. В цьому випадку застосовуються різні комбінації, які включають полімери, фольгу або металізовану плівку і папір. Завдяки високому рівню газо- і паронепроникності таке поєднання зберігає запах і смак як зернової, так і меленої кави.

Перевірку практикою пройшли декілька комбінацій упаковки зернової й меленої кави, а також какао-порошку.

Одним з самих затребуваних є поєднання:

  • поліетилену, що оберігає від водяної пари;
  • алюмінієвої фольги, що забезпечує комплексний бар'єрний захист і збереження аромату;
  • поліетілентерафталата з високою стійкістю до проникнення кисню.

Використовуючи цю або аналогічні за своїми бар'єрними властивостями комбінації, ви можете бути упевнені в тому, що покупець отримає свіжий продукт з відмінним натуральним запахом і смаком.

Використовується такий варіант і для бакалії, а також спецій, дитячого харчування, засобів хімії й фармацевтичної продукції.

Важливе значення має форма пакету, а також наявність додаткових опцій. Любителі кави зі всього світу давно оцінили упаковку типу «дой-пак», яка є пакетом зі сконфігурованим денцем і замком типу «zip lock».

Такий варіант упаковки завдяки своїй герметичності не лише забезпечує повне збереження товару після фасування, але і зручний для використання в побуті. Наявність «зіп-локу» дозволяє герметично зберігати каву в домашніх умовах, не пересипаючи її в інші ємності й не використовуючи скріпки, гумки або прищіпки для обмеження доступу кисню у вже розпакований пакет.

Як і в чому краще зберігати каву


Сонце, вологість і кисень погіршують смак кави. Зберігати продукт свіжим довгий час дозволяє дотримання нехитрих правил. 

  1. Не пересипайте каву, щоб уникнути контакту з киснем – краще над усе зберігати її в тій упаковці, в якій купили.
  2. Завжди тримайте пачку закритою – за відсутності «зіп-локу» необхідно використати альтернативні способи обмеження доступу повітря.
  3. Місце зберігання не повинне перебувати під впливом сонячних променів або ж високих температур. 
  4. Не перемелюйте зерна про запас – це призводить до втрати аромату напою. 
  5. Термін зберігання відкритої пачки кави без зниження якості продукту обмежений двома тижнями. Тому якщо хочете регулярно вживати свіжу каву і смакувати усі смакові нюанси, слід купувати її в об'ємах, що відповідають споживанню за вказаний період.
  6. Кращою місткістю для зберігання продукту є «рідна» герметична упаковка з клапаном.

Саме тому компаніям, зайнятим у сфері фасування і подальшого продажу кави, варто стурбуватися замовленням якісно зробленої та красивої упаковки. Адже вона «працює» не лише у магазині, але й у будинку покупця.

За замовленням клієнта упаковка для кави або інших видів харчових продуктів може включати додаткові елементи: 

  • клапан дегазації;
  • перфорацію;
  • єврослот;
  • прозору частину для візуального огляду.

Обираючи необхідні опції, замовник дістає можливість самостійно визначати тип упаковки під свій бюджет і дизайнерську концепцію. Сьогодні ці чинники грають величезну роль в успішному просуванні продукції на ринок в умовах жорсткої конкуренції.