Фасувальні пакети - як швидкий варіант упаковки
Компанії, які випускають фасувальні пакети для харчових продуктів, намагаються ці вироби прикрасити малюнками. Крім яскравих кольорів також наноситься реклама від партнерів виробників. Розрізняють такі пакувальні вироби:
- В рулонах, без ручок, на втулці з картону. Це хороший варіант для супермаркетів, де у покупців повинні бути ідеальні умови для самостійної упаковки товарів.
- Пакет-майка в рулоні. Такий варіант також користується попитом в місцях масової торгівлі. Зустрічається в торговому залі і у продавців. Завдяки ручкам їх використання стає комфортним.
- Пачки. Найчастіше використовуються для форми "майка", але вироби не з'єднані в одне полотно, а нарізані на окремі пакети для фасування, які можна діставати з упаковки. Хороше рішення для роздрібної торгівлі.
- Європласт. Цей варіант найбільш сучасний для фасування. Його суть в зручному діставанні з пачки через розташований в центрі отвір. Використовується в торгових точках, де висока швидкість продажів, а отже, велика витрата упаковки.
Сучасні пакети для фасування відповідають всім вимогам, яким повинна відповідати упаковка:
- надійність;
- міцність;
- підвищена стійкість до навантажень механічного типу і пошкоджень;
- безпечність застосування;
- екологічність;
- естетичність;
- доступність;
- ергономічність;
- можливість вибору кольорової гами, форми і нанесення реклами за допомогою друку.
Особливості конструкції і застосування
Поліетиленові пакети-майки отримали свою назву завдяки формі, яка нагадує майку. Із зовнішніх ознак акцент роблять на:- наявності двох ручок, які можуть витримати великі навантаження;
- бічних складках, які збільшують загальний обсяг пакета майки і дозволяють переносити досить об'ємні предмети.
- витримувати великі навантаження;
- зберігати свої властивості під впливом вологи і УФ-променів;
- витримувати перепади температури.
Переваги використання пакетів майка для сипучих продуктів
Застосування "майок" для сипучих продуктів володіє такими сильними сторонами:- Дешеве виробництво. Цей фактор основної при виборі упаковки для упаковки товарів у місцях масової торгівлі. Такі вироби настільки дешеві, що найчастіше покупці їх отримують безкоштовно. В супермаркетах вони виступають в ролі витратного матеріалу. Навіть якщо і доведеться покупцеві заплатити за пакет-майку, то ця сума буде занадто мала, якщо порівнювати з іншими видами продукції з поліетилену, папером для упаковки або екологічним текстилем.
- Завдяки бічним складкам корисний об'єм виробу збільшується.
- Розміри продукту і товщина використовуваного поліетилену залежить від потреб замовника.
- Велика вантажопідйомність. Незважаючи на те, що поліетилен тонкий, завдяки особливій конструкції і правильному перерозподілу ваги вкладеної продукції можна переносити в "майці" вантаж великої маси.
- Міцність. Завдяки особливій конструкції і технології виробництва пакетів гарантується реальна міцність механічного типу пакету.
- Зручність експлуатації. Така продукція займає мало місця. Підходить для багаторазового використання.
- Еко-френдлі. У разі, коли власник пакета-майки вирішив здати його в пункт збору поліетилену як вторинну сировину, то він стане учасником рециклінгу. З усіх зібраних пакетів будуть зварені гранули, які в подальшому будуть використані для виробництва нових ємностей для упаковки.